furnizor de formare
profesională autorizat

Curs 5 | Ofertare și Derulare pentru Lucrări de Instalații în Construcții

Perioadă desfășurare

6 martie 2023 -
24 martie 2023
INTERVAL ORAR: 16:00-19:00

Având un rol esențial în realizarea proiectelor de construcții, activitatea de ofertare și derulare a lucrărilor de instalații necesită cunoștințe și competențe specifice, care, în prezent, pot fi obținute doar prin practică, cu un consum de timp și eforturi semnificative.

Scopul nostru este să oferim acces la o bază solidă de cunoștințe și instrumente practice, verificate prin experiența profesională, adaptate la realitatea și particularitățile industriei, care au aplicabilitate imediată în muncă. Programa de studiu este organizată în 3 module – Ofertarea proiectului, Derularea contractului și Achiziții.

Ofertă

2990 lei

Preț standard

3490 lei

DURATĂ:

48 ore

pregătire teoretică și practică

LOCAȚIE:

Număr locuri:

Înscrie-te acum la curs!

Statut Participant*
Companie*
Codul Unic de Înregistrare*
Număr Registru Comerțului*
Nume*
Prenume*
Email*
Telefon*
Adresă*
Bancă*
Cont IBAN*
CNP*
Mesaj*
Politica de Confidențialitate*

Ce subiecte acoperim

Pasul 1

Procesul de Ofertare

Cum abordăm o cerere de ofertă primită și care sunt principalii pași pe care trebuie să-i urmăm în relația cu potențialul client

  • Ce înseamnă Client și cum îi identificăm nevoile
  • Care sunt tipologiile de clienți și cum relaționăm cu fiecare dintre acestea
  • Rolul personalizării, empatiei și emoțiilor în relația cu clientul

 

Cum construim o ofertă tehnico-financiară care răspunde nevoilor și exigențelor clientului

  • Cum analizăm cerințele clientului – Documentația Tehnică a Proiectului
  • Prospectarea pieței • Cine sunt partenerii noștri în proiect – furnizori, producători, subantreprenori
  • Cum solicităm oferte de preț în piața de profil și cum selectăm partenerii
  • Practici utile de follow-up și metode de a solicita sau oferi feedback

 

Cum întocmim propunerea tehnico-financiară care ne asigură competitivitatea și șansele de succes

  • Care sunt strategiile de preț si cost, cum stabilim adaosul și marja de profit
  • Cum stabilim soluțiile tehnice astfel încât oferta să reprezinte un răspuns Conform
  • Care sunt principalele criterii de atribuire – raportul Calitate-Preț
  • Componentele care transformă o ofertă obișnuită într-una care vinde
  • Principiile de bază ale ofertei consultative centrată pe client și nevoia acestuia

 

Cum gestionăm întrevederile de clarificare, negociere și contractare sau „Așezarea la masa clientului”

  • Metode de susținere a ofertei, mijloace de prezentare a avantajelor și beneficiilor acesteia
  • Cum tratăm și valorificăm obiecțiile clientului
  • Cum și când acordăm Discount, cum îl negociem
  • Care sunt semnalele de contractare și acțiunile necesare pentru a o concretiza

Pasul 2

Procesul de Derulare

Cum studiem și formulăm contractul, astfel încât să respecte condițiile optime de desfășurare a proiectului pentru părțile implicate

  • Tipuri principale de contracte practicate în domeniu • Care sunt articolele de interes ce trebuie urmărite în derularea contractului
  • Ce înseamnă transmiterea responsabilității și care sunt limitele acesteia
  • Cum stabilim echipa de proiect și cum o prezentăm clientului

 

Cum se derulează contractul conform termenelor și condițiilor agreate

  • Cum întocmim și urmărim Bugetul Proiectului, mijloace de verificare a respectării bugetului și optimizare a costurilor pentru evitarea depășirilor
  • Care sunt indicatorii de performanță, cum îi stabilim și atingem
  • Cum prezentăm soluțiile tehnice către client și cum aprobăm materialele și echipamentele care urmează să fie puse în operă
  • Ce înseamnă Graficul de Execuție, cine și cum îl implementează
  • Ce înseamnă drumul critic al proiectului și cum asigurăm continuitatea lui
  • Ce implică și cum gestionăm eventualele modificări de proiect și riscurile asociate acestora – Dispoziția de Șantier, Notificarea Contractuală, Adresa

 

Cum se realizează decontarea și încasarea în cadrul unui proiect

  • Cum și când se realizează decontarea lucrărilor – Situația de Lucrări și documentele aferente
  • Cele mai frecvente template-uri pentru decontarea situațiilor de lucrări în funcție de tipul de contract agreat
  • Cum urmărim încasarea, cum colaborăm cu departamentul de Contabilitate atât intern cât și al clientului

 

Cum se întocmește Cartea Construcției

  • Noțiuni de legislație și documentele cuprinse în Cartea Construcției
  • Ce înseamnă și cum se întocmesc Procesul Verbal de Calitate, Procesul Verbal de Recepție la Terminarea Lucrărilor și Procesul Verbal de Recepție Finală, ce implică semnarea acestora, dar și lipsa lor
  • Motivele și momentul convocării Comisiei de Recepție

Pasul 3

Procesul de Achiziție

Cum se întocmește Fișa Limită a unui proiect

  • Ce înseamnă, cum se întocmește și urmărește Fișa Limită a unui proiect
  • Strategii de control și verificare pentru a elimina eventuale erori în achiziție
  • Cum se urmăresc bugetele și contractele
  • Tehnici de negociere a prețului

 

Cum se realizează Graficul de Livrări

  • Ce este și la ce ne ajută realizarea Graficului de Livrări
  • Cum se întocmește și urmărește Graficul de Livrări

 

Care sunt condițiile de realizare a procesului de achiziție

  • De unde pleacă nevoia, cine lansează comanda
  • Cum analizăm o comandă sau o solicitare de achiziție
  • Cum și cine realizează confirmarea și urmărirea comenzii
  • Cum corelăm termenul de livrare cu termenul de execuție
  • Cele mai frecvente erori care apar în procesul de achiziție, gestionarea impactului lor asupra bugetului total al proiectului
  • Cum facem follow-up și cum acordăm feedback

 

Cum se finalizează procesul de achiziție

  • Care sunt factorii care condiționează finalizarea procesului de achiziție
  • Cum construim și menținem relația cu partenerii – furnizori, producători
  • Documente necesare finalizării procesului de achiziție

Condiții de participare

Studii medii si superioare finalizate, rezervarea locului prin achitarea taxei de particiare, conexiune internet și acces la platforma Zoom.

Cui se adresează cursul?

Cursul se adresează tuturor celor care doresc să dezvolte noi abilități în zona de Ofertare si Derulare pentru Proiecte de Instalații în Construcții:

  • Inginerilor la început de drum care doresc să înțeleagă în profunzime procesul pe care trebuie să îl parcurgă
  • Managerilor de Proiect la început de drum sau cu experiență medie
  • Inginerilor și Managerilor de Proiect care doresc să dobândeasă abilități în Bugetarea și Derularea Proiectelor de Instalații în Construcții
  • Companiilor de Management și Consultanță
  • Companiilor și Antreprenorilor de Instalații în Construcții
  • Tuturor celor care lucrează in departamentul de Ofertare și Derulare Proiecte de Instalații în Construcții

Ce obții în urma participării?

Certificat de absolvire emis de Academia de Instalații conform modelului alăturat. Certificatul reprezintă un punct în plus în CV-ul dumneavoastră. Totodată, acest certificat dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare în domeniu. Certificatul pentru curs se eliberează în format electronic și se trimite participanților pe e-mail.

Formatori

Georgiana Soca

Formator Academia de Instalații | Specialitate Management
Cursuri active: 6

Ai întrebări sau vrei să ne cunoaștem?

Ne bucurăm să-ți oferim toate informațiile de care ai nevoie și să vedem cum te putem ajuta în misiunea ta de a-ți valorifica talentul!